Pages

6 Kasım 2010 Cumartesi

Chris Jericho Röportajı

Chris Jericho Röportajı




- WWE'de güreşemeyipte güreşmek istediğin kimler var? Bir de, hiç başkasının gimmick'ini kıskandın mı?

- Güreşme sansı bulduğum bir çok yıldız var. Onlarla aynı ringte bulunabildiğim için çok şanslıyım. Gimmick? Tabiki Undertaker. Eğer boyum biraz daha uzun olsa, o gimmick'te olmayı çok isterdim.

- 2007 yılı ile şuan arasında ne fark görüyorsun?

- 2007 yılında şuana kadar öyle birşey kazandım ki bu beni gerçek bir adam yaptı. Tecrübe. İnsanlar sizi severken herşey yolundadır. Ancak onlar sizden nefret edince hayatın gerçeklerini görürüsünüz. Bazen HBK'ye teşekkür ediyorum.



- WWE'ye gelen yeni genç isimlerden etkilendin mi?

- Miz çok iyi bir iş başarıyor ve o harika biri. Wade Barrett ilerde büyük bir yıldız olacak. Sonuçta ustası benim. John Morrison, Jack Swagger ve Sheamus'ta çok yetenekliler. Maçları izlediğiniz zaman '' aha bakın gelecek orada'' diyebiliyorsunuz.

- Peki TNA?

- TNA? Orada güreşmekten söz ediyorsunuz herhalde.. Garip, TNA bana hep ters gelmiştir. Belki de WWE'ye çok bağlıyım. Bu işte hiçbir zaman asla diyemezsiniz, dememelisinizde. Ancak ben güreştiğim sürece WWE'ye bağlıyım.

- NXT Çaylaklarına verilecek tavsiye nedir?

- Buna bir örnekle başlıyayım. Wade Barrett'ın pro'su bendim. Ama Barrett'ın herhangi bir tavsiyeye ihtiyacı yoktu. Onun zaten tecrübesi vardı. NXT'de herkes bana soruyordu ancak ben tümüne tavsiye vermek istiyordum. Sonuçta Undertaker ve Goldust'tan sonra bu işin içinde en uzun süredir bulunan kişi benim ve tecrübem var.



- Geçmişteki Tag Team partnelerin hakkında ne diyeceksin?

- Benim içlerinden favorim tabi ki Big Show. Edge sakatlandığında herkes genç bir ismi yanıma almamı istiyordu ancak ben biraz '' büyük'' düşünüyordum ve Big Show ile takım olmaya karar verdim. Aslında Vince McMahon'a Kane ile takım olma teklifi ettim ama o bana Big Show dedi. O takımı çok seviyordum birtek ismimizden nefret ediyordum. JeriShow'dan ne kadar nefret ettiğimi hiç bir zaman söylemedim.[/ı]

- Peki, geri dönüşünzde heel mı yoksa face karakteri tercih edersiniz? Bir de Undisputed şampiyonluğa değinelim.

[I]- Face veya heel, ilgilenmiyorum. Çünkü benden nefret ettikleri zaman insanların gerçek yüzünü gördüm. Hepsi bana arkasını döndü. Ben ürünlerimin satılmasını da istemiyorum ya da figürlerimin. Onların ne kadar iki yüzlü olduğunun farkındayım. Undisputed şampiyonluğu .. O gece oscar almış gibiydim. Ben bile inanmadım. Beni Undisputed Champ yapacaklarını öğrenince şaka falan dedim. Hatta ailemi salona almadım. Son anda fikir değiştiriler diye. Çok ama çok büyük bir andı.


- Peki Attitude Era'da ki en iyi maçınız nedir? Birde IC şampiyonu olmayı biraz abarttınız sanki?

Aslında bununla ilgili pek bir fikrim yok. 39 yaşındayım dostum, yaşlandık artık. IC kemerini çok seviyorum. Bu organizasyona katıldığımdan beri hedef belirlediğim en büyük şeylerden biri. Ricky Steamboat'ta IC şampiyonuydu. Onu örnek aldım. Belki de bu yüzden 9 kez kazandım.



- En sevdiğiniz WM maçınız hangisidir? Kötü veya iyi tepki almak sizi nasıl etkliyor?

- En sevdiğim WM maçım şüphesiz WM 19'daki Shawn Michaels ile yaptığım maç. Kötü veya iyi tepki almak tabi ki etkiler. Mesela John Cena bir babyface iken bile onla yaptığım maçlardan ben desteklenirdim. Bu doğal olarak moral bozar. Düşünebiliyormsunuz Austin yaptıklarından sonra boo alacak ..

- Peki şimdi soru yağmuru geliyor. WWE ile Fozzy arasında nasıl denge sağlayabiliyorsunuz? Yeni kitap ne zaman çıkıyor? Raw mı SD mı? Dönüş ne zaman? Sorarken ben bile yoruldum.



- Oh, dostum. Sakin ol. WWE ile Fozzy arasındaki denge aslında çok basit. 12 yıldır müzik işi yapıyorum. Hiçte sıkılmadım. 65 yaşımda da yapıyor olacağım. Bu o kadar zor bir soru değil. Fozzy'i seviyorum. Yeni kitabımın büyük eksikleri var. Çıldırmak üzereyim. Ancak Şubat ayında çıkmasını bekliyoruz. RAW'ı tercih ederim. RAW benim evim gibi. Dönüş için şuan bir plan belirlemedim. Yapmam gereken işler var. Ancak yakında tekrardan geleceğim ..

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir.Yorum Yaptığınız İçin Teşekkür Ederiz ... WWEci