Pages

9 Ekim 2010 Cumartesi

Fox Gençlik - Nedir,Nerelerde Takılır,Nelere İnanır,Neler Yaparlar

Bu yazıda çok değişik bir inceleme yaptık ve Fox Gençliği inceledik.

Not:Bu yazı kimseyi aşağılamak için yazılmamıştır
Not2:Tamamen eğlence yazısıdır
Not3:Kimse aşağılanmamış,küçük düşürülmemiştir. (yazı eğlence amaçlıdır)


İncelenen Grup : FOX Gençlik !
Konu 1 : En sevdikleri güreşçi ?

1-Jeff Hardy (Cef Hardi) :


-Bu gençler Cef Hardi için ölürler.Bunun en büyük sebebi kendisinin iyi bir face , rakibininde ona çok ama çok ters gelen bir heel olmasıydı. (Uyuşturucu - Straight Edge olayı.) Bu gençler ona karşı inanılmaz bir sevgi gösterirler. WWE'den ayrılmadan önceki en büyük rakibi olan CM Punk'tanda ölümüne nefret ederler onu sevdiğini söyleyen kişilerdende nefret ederler.Onun soyadını taşıdığı için Matt'i de severler.Onlar için kilit kelimeler , "dönmek , mahkeme , CM Punk'tır" kalp krizi geçiren güreşçi haberinin altına bile Jeff dönecekmi yazmak onlara mahsustur.


Yorumlar :(Tamamen internetten buldum.)...

Aşağıdaki Yazıları Tercüme Eden FOX GENÇLİK Ceff Hardi Sevenler Kolu Başkanına Teşekkürlerimi Sunarım :)

-jeff hardy sana bayılıyorum sen benim adamımsın ölümüne kankayık var yha senin yanına gelsem öpmekten bitirirdim heralde seni
(Türkçesi : Jeff Hardy sana bayılıyorum . Sen benim adamımsın , ölümüne kankayız , var ya senin yanına gelsem öpmekten bitirirdim herhalde seni.)

-ben jeffhardyim
(Ben Jeff Hardy'im. Bunu yazanlar genellikle birçok kişiye kendinin Jeff olduğunu yutturmaya çalışırlar ama başarısız olurlar genelde , Jeff'e körü körüne bağlı olanlar ona inanabilir.)

-merhaba jeff hardy öncelikle bende senin hayranınım ama sana birşey sormak istiyorum rey mysterio ile iyi anlaşıyormusunuz?
(Merhaba Jeff Hardy öncelikle bende senin hayranınım ama sana birşey sormak istiyorum Rey Mysterio ile iyi anlaşıyormusunuz? Klasik  örnek.)

-JeeF haRDy Sni Çhoqh SFioRm.. ReY MySTeRio yuda ^^ Snn YanınDa oLSm DövüŞRm SmacqDowna ßniDe qönDeRiRmSn DeRDm We SmacqDowna qiRmŞ oLaSayDm hP Sni qoRuRDm.. ((=
(Jeff Hardy seni çok seviyorum.Rey Mysterio'yu da . Senin yanında olsam dövüşürüm SmackDown'a benide gönderirmisin derdim ve Smackdown'a girmiş olsaydım hep seni görürdüm. Allah akıl fikir versin.)



2- Rey Mysterio (Rey Misterio)



Rey Mysterio onlar için güreşin tanrısıdır , ufak tefek boyuyla kendinden daha büyükleri dövmesiyle sempati kazanmıştır.Onuda çok seven vardır.Zaten Jeff ve Rey olayı Türkiye Ligindeki GS - BJK olayına dönmüştür.Nasıl GS'lilerin 2.takımı BJK ise veya tam tersi ise , Jeffçilerin 2.adamı Rey Mysterio.) 619 bir yaşam stilidir FOX'çular ona tapar.

Yorumlar :  (tamamen internetten buldum)

Aşağıdaki Yazıları Tercüme Eden FOX GENÇLİK Rey Misterio Sevenler Kolu Başkanına Teşekkürlerimi Sunarım :)

-Nick = sinan yani rey mysterio
ben jef hardy nin dönmesini isti yorum çönkü rey misterio ve jef hardy eğer yine takım olarak oynarlarsa onları kimse yenemez yani beni
(Ben Jeff Hardy'nin dönmesini istiyorum çünkü Rey Mysterio ve Jeff Hardy eğer yine takım olarak oynarlarsa beni yani onları kimse yenemez.)

-AşKım YéR!M SéN! YaRıN gél!yoRuM SéN! GÖrMéYé MéRAK éTMé !! ÇoK héyécAnLıYIm aŞkIM Ya SéN! GöRÜCég!M !ç!n kAlß!m yér!NDéN ÇıkIcAkmIş G!ß! YaA
(Aşkım yerim seni yarın geliyorum seni görmeye merak etme. Çok heyecanlıyım aşkım ya seni göreceğim için kalbim yerinden çıkacakmış gibi ya.)

-ben 1 ay önce türkiyeye geldim ve türkçe dersi aldım ve rey maysterio benim amcam inanmayan varsa beni bu msnden arasın rey . şakki.windovs live hatta rey maysterionun sevgilisi şakira bbb
(Ben bir ay önce Türkiyeye geldim ve Türkçe dersi aldım ve Rey Mysterio benim amcam inanmayan varsa beni bu msnden arasın.........Hatta Rey Mysterio'nun sevgilisi Shakira.)

3- John Cena (Jhon Cena)

Güreşin tanrısı , efendisi , efsanesi. FOX Gençlik için Cena odur. STF ve AA onlar için bir yaşam felsefesidir.Gelelim onun için yazılan yorumlara.

Aşağıdaki Yazıları Tercüme Eden FOX GENÇLİK Jhon Cena Sevenler Kolu Başkanına Teşekkürlerimi Sunarım :)

(Chris Jericho'nun gidip gitmemesi ile ilgili yazılan haberin altına yazılan yorum.)
Nick = Emir , (Yorum'a dikkat)
-gitsin yha hçi umrumda deil zaten bebeimin takımında huzursuzluk çıkartıodu.
(Gitsin ya hiç umrumda değil zaten bebeğimin takımında huzursuzluk çıkartıyordu.)
(Nick = Emir , Bebei = Jhon Cena)

(Tek yorum yeter.)


Bunun haricinde ; DX , HHH , Randy , Undertaker , Edge... gibi güreşçilerede bayılırlar , son zamanlarda Rendici sayısı arttı.


Konu 2 : Nerede takılırlar ?

-Bunlar genelde Bilgehan Demir'in sahip olduğu Altın Yumruklar sitesinde , Facebooktaki jhon cena , undertaker sevenler , alem buysa kral hardy gibi gruplarda takılırlar.
Konu 3 : Ne giyerler ?



-Bunlar genelde pazar "bazar"da 5 tl'ye satılan 0 kollu Mysterio tişörtlerini veya Cena tişörlerini veya Hardy tişörtlerini giyerler , ekstra olarak ise bunların kaprisini de alırlar.


Konu 4 : Bunları nerede görebiliriz ?

-Bunlar genelde sokakta çimlerin üzerinde birbirlerine STF bağlamaya çalışırken görünür.Eğer yakından incelemek istiyorsanız çimenliklere gidin.
Birde bedava bir halı saha varsa yarısında büyükler maç yapar taç çizgisinin dışında halının üstünde birbirlerine twist of fate yapan Fox Gençlik görünür.Yakından izlemek için bedava halı saha bulun ve taç çizgisinin dışında güreşenlere bakın



Konu 5 : Nelere inanırlar ?-Jeff'in evine Punk'ın uyuşturucu koyduğuna.
-Punk'ın esas olarak içki içtiğine.
-Jeff'in Tiyeney'de 30 maç kazandığında döneceğine.
-Cena'nın dünyadaki en güçlü adam olduğuna. (Sadece (Mark Henry) nin güçsüz olduğuna )
-Undertaker ve Kane'in bir araya gelip Umaga'yı öldürdüğüne.

-Rey Mysterionun İkizinin olduğuna ve Rey'in kaybettiği maçları ikizinin oynadığına
..Daha çok şey var.

Konu 6 : Bunlar hakkında ne düşünmeliyiz ?-Arkadaşlar bunları sevelim ve koruyalım , onlarda sonuçta birer insan.Biliyorum bunlar yüzünden Türkiyede güreş yayınından soğuyorsunuz , hatta bunları toplayıp sopalamak istiyorsunuz ama onlara biraz sevgi biraz şevkat göstersek eminimki bu yeter.Onlar yüzünden Cena'dan , Jeff'ten , Rey'den soğuyorsunuz biliyorum ama biraz sevgi ile yaklaşın ve sevdikleri güreşçilere küfür etmeyin onların düşmanlarını tutmayın yoksa sizi ısırırlar.

Fox Gençlik Soru Cevap : (Fox Gençliği Biraz Daha İnceledik)

1- Neden WWE'ye Simektan Diyor Bu Gençlik ?
- Fox'un Smackdown yayınını izleyip yattıkları için WWE'yi SmackDown'dan ibaret Sanıyor Olabilirler.

2- Fox Gençlik Neden Kendini Geliştirmiyor ?
-Kendini geliştiren gençlik var ... Önce simektan diye başlıyorlar ama sonra internetten araştırarak kendini geliştirenler var onları kutluyorum.

....Devamı gelebilir  .  yazı eğlence amaçlıdır

2 yorum:

  1. Fox Gençlik Nedir ?10 Ekim 2010 06:02

    Merhaba :D Çok güzel yazı olmuş.Arkadaşlar felan Fox gençlik deyip duruyordu bilmiyordum öğrenmiş oldum xD

    YanıtlaSil
  2. ben kendimi geliştirdim mesela :D şimdi en iyi wwe bilgisine sahibim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir.Yorum Yaptığınız İçin Teşekkür Ederiz ... WWEci