Pages

9 Ekim 2010 Cumartesi

Sayı 5 Wwe Resmi Dergisi Ekim-Kasım 2010 İncelemesi

Dergiyi elime alır almaz karşıma mâlumunuz Cena çıkıyor.Turuncu renklerden bu Eski bir Fotoğraf olmalı diyorum.Ayrıca Kapakta Güzel reklamlar yapılmış İleride belirteceğim.Ayrıca Derginin yanında Dev bir Randy posteri ile 2 A4 kağıdı birleşimi Rey Mystreio ve Bakugan kartı veriliyor.Yahu bu dergi yetişkinler için değil miydi ? Belliki Wwe'ye göre yetişkinler kesimi 13-14-15 yaşlarında.
Kapağı çeviriyorum.Karşıma Rey çıkıyor Bu hareketleri sakın denemeyin diyor.Aklım hala o soruda . Yahu bu dergi yetişkinler için değil miydi ? Kızıyorum Neyse Kafamı diğer tarafa çevirdiğimde Smackdown'ın Türkiye'deki House Showunu görüyorum reklamı yapılıyor yani.2 maç belirlemiş şimdiden Undertaker vs. Kane WHC Title Match, Rey Mysterio vs. Alberto Del Rio Öylesine Match..Ayrıca Big Show, Cm Punk, Kofi Kingston, Dolph Ziggler, Drew McIntyre, MVP, Lay-Cool ve bir çok Wwe Yıldızı 1 günlük gösteri için 14 kasımda Türkiye'ye gelecekmiş.

ve ve ve ve Bret ' The Hit Man ' Hart İstanbul'da olacakmış bizim Bret işte mali sıkıntılar çektiğini biliyorum.Zor iş tabi.Yeni evlendi.

İçindekiler bölümüne bakmadan geçiyorum.3-4 sayfa atladım sanırsam Eve ile sıkıcı röpörtaj yapılmış Meşhur Sevenload'ın reklamı yapılmış son olarak Photoshop programı hakkında gereksiz bilgiler verilmiş.Off diye okurken Şampiyonlar Şampiyonu diye bir başlık görüyorum.Oh be sonunda ilgimi çekecek birşeyler buldum diyerek okumaya koyuluyorum.
Wwe Şimdiye kadar Wwe ve Whc şampiyonluklarını kazanan Wwe Superstarslarından en iyisini belirlemeye çalışmış.Cena ile HHH çekişmiş Haklı bir şekilde Triple H'i seçmişler sebebi ise HHH 210 Gün Wwe Şampiyonu 280 gün boyuncadada WHC Olarak kalmış.Cena ise 464 gün kemerle takılabilmiş.

Alicia Fox ve Layla Kızlar hakkında büyük tavsiyeler vermiş.Kız tavlama teknikleri yani.Köşede Kelly'nin Sakın böyle yapma diye birkaç öğütü vardı;


-İşinize yarayabilir belki yazıyım ben yinede :)

Bir erkek ilk defa dışarı çıkardığı bir kıza güzel olduğunu söylemeliymiş
Eğer o kızla çıkmak istiyorsan ilk randevunda çiçek vermeyi unutmamalıymışız
Sakın ola sakın Kız arkadaşının arkadaşlarına karışmayacakmışsın.Kızlar sevmezmiş

Legendary Filmi İle ilgili Röpörtajlar yapılmış Cena'ya değişik sorular yönetilmiş.Diğer sayfada ise WHC Testi diye bir test vardı.2 defa Jeff Hardy'den bahsedilmiş.Önemsemedim.Aaa Jeff mi lan o diyerek geçtim o sayfayı.

Tıpkısının aynısı bölümü...Wwe Superstarsları başkasına benziyormuş.Bunu keşfetmişler.Devamında çok benzeyen tipler var.Swagger = Jake Busey...gibi Cm Punk O meşhur köpek Giant Schauzer'a benzetilmiş.
Son olarak Dikkatimi çeken sayfa.Wwe dergisinin ödüllü yarışması.Yarışmayı kazanana orjinal lisanslı güzel tişörtler veriyorlar.Soru ise Soru işareti ile görülen Superstarsın kim olduğu ?

Ayrıca belirtmek isterim Wwe Kids dergisinde Wwe ile alakalı bellek oyunu veriyorlar.Almak isterseniz 4,25 Lira
Wwe Dergi İncelemesi'nin Sonunda Geldik . Kendinize İyi Bakın . Sanırım İlk Defa Dergi İnceleyen Site Burası ...

1 yorum:

  1. Wwe'den Kız Tavlama10 Ekim 2010 09:27

    Wwe'den kız tavlama taktiklerini uygulayıcağım :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir.Yorum Yaptığınız İçin Teşekkür Ederiz ... WWEci