Pages

6 Kasım 2010 Cumartesi

Bret Hart röportajı



FanHouse, WWE HOF Bret The Hitman Hart ile uzun bir röportaj yapmış. Bende çevirip paylaşıyorum. İşte başlıyoruz;
Brian Fritz: Kendinizi hiç oyunda gördünüz mü? Onu kullanmak nasıl birşey ya da güçlü gözüküyor mu?
Bret Hart: Hayır, bu her zaman koşturmak gibi. Ben her zaman kendimi aksiyon figürlerinde gördüm ama bir oyunda daha fazlası var .. Bugünlerde kendilerini çok geliştirdiler ve harika işler başarıyorlar. Ancak her zaman kendinizi orada görmek büyük bir olaydır. Ben şanslı bir adamım, oyun yaratıcıları beni hep olduğumdan daha kaslı yapar.
Brian Fritz: Peki, çocuklarınız oyun oynar mı? Güreş oyunu falan ..
Bret Hart:: Evet, hemde çok. Bütün gün. Benim en küçük çocuğum keşke derslerine de bu kadar zaman ayırsa. Çocuklarım oyunlarda ustadır. Futbol, hokey ve güreş. Onları yenemezsiniz.




Brian Fritz: Road To Wrestlemania'da oyunda var. Wrestlemania demişken, geçen Mart'a dönelim. Nasıl bir tecrübeydi?
Bret Hart:: Vince McMahon ve WWE ile yaşadığım tüm gerginlikleri unutup geri dönmek çok güzeldi. Gerçek bir rüyaydı. Phoenix'te ringe çıkıp o müthiş kalabalığın önünde bulunmak bir rüyaydı. Kendinizi kaybediyorsunuz. Hala bunun bir rüya mı yoksa gerçek mi olduğunu düşünüp duruyorum. Kariyerimde birçok olay yaşadım ama o an en güzellerinden biriydi diyebilirim.
Brian Fritz: Peki, o büyük geceden önce insanlar sizden Vince McMahon karşısında intikam bekliyordu. Kafanızda ne vardı? Ne düşünüyordunuz?
Bret Hart:: Dediğim gibi, çok endişeli ve heyecanlıydım. İyi gözükmeli ve insanları eğlendirmelisiniz. Onlara verdikleri paranın hakkını vermelisiniz. Keşke biraz daha tekniğim olsaydı. Güreşmek için kıstılamalarım var ancak hala birine sandalye ile vurabilirim. Bazen kendinize gerçek mi değil mi diye sormak bile kafa karıştırcı geliyor. Maça gelirsek biraz hayal kırıklığı yaşadım. Sağlığım gereği böyle olması gerekti. Daha iyisini yapabilirdim ama olsun, bu bir iş. Ama sonunda bu gerçekten güzeldi. Benim için, WWE için ve hayranlar için.
Brian Fritz: Nexus hakkında ne düşünüyorsunuz? Genç isimler sizce iyi bir etki bırakabilirler mi?



Bret Hart:: Summerslam'de Nexus ile yaptığımız maç gerçekten çok eğlenceliydi. Nexus WWE için çok önemli. Onların hepsi genç isimler. Önlerinde büyük bir kariyer var. Daha yolun başında böyle güzel etki bırakmaları insanı mutlu ediyor. Onların yanında bulunup birkaç tavsiye vermek isterim. Genç yetenek daha bir çok isim var. Evan Bourne müthiş bir atlet, Kofi Kingston harika güreşiyor. Bayılıyorum. Jack Swagger bile harika bir performans sergiliyor. WHC olmasına şaşırmadım. Rey Mysterio'nun büyük bir hayranıyım. Onu seyretmek çok eğlenceli. Diva'lar da çok güzel işler başarıyorlar. Onlar da organizasyona renk katıyor. Melina'nın yaptıkları takdire değer.
Brian Fritz: %100 olduğunuzda Rey Mysterio ile güreşseniz nasıl bir durum ortaya çıkar?
Bret Hart:: Harika olurdu. Ben %100 olsam bile Rey ile baş etmek zordur. Onla bu kadar yıl WWF/E'de bulunup güreşmemem ne şanssızlık. Benim kardeşim Owen'da harika maçlar çıkardı. Bende. Ancak ben Hulk Hogan ve daha birçok güreşmeyi hep hayal ettiğim ancak gerçekleşmeyen güreşçi ile dövüşmedim. Sonuçta bu bir iş, durumunuzu bilmelisiniz.



Brian Fritz: WWE'deki rolünüze devam edecekmisiniz?
Bret Hart:: Önümüzdeki yıllar boyunca WWE için burada olacağım. Gerektiğinde '' Bret Hart'' geri döner. Sonuçta yapılması gereken birçok iş var. Bende bu organizasyonun bir parçasıyım. Ne zaman ihtiyaç olursa, buradayım.
Brian Fritz: Madison Square Garden'a 13 yıl aradan sonra yaptığınız dönüş nasıldı?
Bret Hart:: Geri dönüşümden beri yaşadığım en güzel olay. Hep MSG'da güreşmek istemişimdir. Vince ile konuşup geri dönme kararı almadan önce onu arayabilirdim. Ama o bana Toronto'da yapılacak WM'da güreş diyordu. Bana New York'a gel güreş dediğinde '' alırsın '' dedim. Şaka gibi. Benim için özel bir tören bile yaptılar. Harika bir geceydi. Unutulmazlar arasına girecektir. Hem kafamda, hem kalbimde.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir.Yorum Yaptığınız İçin Teşekkür Ederiz ... WWEci