Pages

9 Ekim 2010 Cumartesi

TNA Bound For Glory Maçları | BFG Heyecanı



Evet..TNA'in En büyük Showu olan BFG .. İşte bunu bekliyordum.Zevkli geçeceğine inandığım bir show ! Bound For Glory. Kanlı,Hardcore,Extreme ... Bunun için ekranı bile kırarım(o kadarda değil).


Peki Bizi Ne Bekliyor ?

Öncelikle TNA X Division Championship Maçı

Bana Kemerin ortada olduğu maçlar hep zevk verir.Gazozuna maçlar değil.Ben şahsen kemerin el değiştirmeyeceğini düşünüyorum Lethal Kaybetmez..


Velvet Sky'in bana göre şansı yok.Onu eliyorum OnsLaughT Madison'um alacak dedi.Kemerde yeteri kadar Angelina'da durdu.Kemer el değiştirecektir muhakkak.Ama 4'lü bir maç olduğu için tahmin yürütmek zor..

Bildiğimiz Üzere uzun süredir MCMG Takımı kemeri elinde bulunduruyor. No Surrender PPV'sunda iyi bir maç çıkardılar ve kemerini başarıyla korumasını bildiler.Motor City kaybetmez demek isterdim.Bu Show Heroluk yapıp acaba gelecek PPV mu kayıp edecekler kemeri ? Tahmin etmekte zorlandığım bir maç.Generation Me kaybederse hayranları tarafından tam bir hayal kırıklığı yaşanacaktır.Aylardır bu kemer peşindeler.Lakin MC kazanır gelecek PPv kaybeder diye düşünüyorum.Velhasıl Generation ME'ye kemer verilmez Beer Money'in önü açılır ?. Yada Generation ME 'ye kemer verilirmi desem ? .. Karıştı bu iş diğer maça geçelim

Bildiğimiz üzere Elimination Chamber eski adı ile No Way Out PPv'sunu icat etmiş olan Eric Bischolff'den bir değişik fikir ve PPv bile olmuş!!! Lethal Lockdown Bu Maçın ECW vs. TNA olmasını isterdim.Her neyse burada isteklerimi dile getirmiyeceğim.Ondan ziyade Maçı Fortune eze eze kazanır diye düşünüyorum.Ric'in ön plana çıkmasından sonra ? Ric sağlam bir stable kurmuşa benziyor.Bu Maçın Önü açık.AJ Styles tekli bir maça çıkabilirdi.Örn:Aj vs. Pope. Az maç demek süresi çok olacak demektir.Showun 3.5 saat olması düşünülürse ?

Moster's Ball Match ve Abyss mı dediğim ? Maç ... Heyecanla bekliyorum Geçen sene 2009'un Ocağında yapılan Monster's Ball Match olmadığı kadar zevkli idi.O zamandan beri bu maç türünde bi karşılaşma bekledim ? Sabırsızlanıyorum.Bence RVD yediği çivili sopanın intikamını alır.20bin kişinin önünde zor bir Show olacak

Geldik Mi ME maçına ? Karşınızda TNA World Heavweight Championship maçı !! Bir Tarafta Angle Diğer Tarafta Hardy ve Mr.Anderson ! Bildiğimiz üzere Anderson TNA ile 2 senelik sözleşmeye gözü kapalı imza attı.Ödüllendirileceğini düşünüyorum.Angle yaklaşık 3 senedir TNA'de ve yeterince ME oldu.Hardy'nin fazla kilolarından TNA'in rahatsız olduğunu duydum.Zaten Hardy kemeri alırsa TNA'den soğurum.Az yesin diyet yapsın.

Evet bir yazının daha sonuna geldik...Tna Bound For Glory gerçekten heyecanlı olucak :) ama Bana Göre TNA asla WWE nin yerini tutmaz,tutamaz

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir.Yorum Yaptığınız İçin Teşekkür Ederiz ... WWEci